Buna, numele meu este Adriana si reprezint agentia Adra White.

Suntem la inceput de drum.

Eu si cu sotul meu am trecut printr-o nunta si am putut observa oferta firmelor, targurilor, pietii  de nunti din Iasi cu bunele si relele sale. Venim cu idei noi si cu entuziasm.  Speram sa gasiti in noi si in proiectele noastre  mereu ceva inedit, deosebit si placut.

Pe acest blog voi posta noutati, etapele muncii noastre, studii de caz pe nunti reale, poze, sfaturi, diverse. Sunt deschisa la sugestii si astept comentarii din partea viitoarelor miresici.  Dam sfaturi oricui intreaba si este interesat de domeniul nuntilor, botezurilor, petrecerilor.
Adra White sustine principiul nuntilor/botezurilor tematice. Veti vedea si in viitoarele posturi.

Voi incerca sa postez cat de des pot, asa ca memorati acest blog si  vizualizati-l in fiecare dimineata, sa ne bem cafeaua impreuna.

Vor fi mereu surprize pentru viitoarele miresici!  “Stay tuned” 🙂

AW

