Ieri a fost o zi draguta.

Toata ziua am primit marfa. Decoratiuni, sarme , sarmulite, cartoane speciale, hartii colorate, bete decorative, snururi, pamblici, sclipici, lipici,  fel de fel de minuni. Nici nu mai tineam minte ca am comandat atatea :))  Fiecare cu hartiile ei, cu pliante,  promotii, oferte  etc. Venea o cutie, nici nu apucam sa o deschid bine, imediat mai venea un colet. Pe rand pe rand le-am desfacut pe toate si am facut un morman de “bunatati”. Dupa aceea, partea cu stransul nu a fost nici pe departe la fel de amuzanta ca insiratul.

Am inceput lucrul la invitatii, si va promit ca veti fi surprinsi de modelele noi si elegante pe care le vom scoate si de pretul lor!

De asemenea, muncim aici pentru lansarea de la inceputul anului viitor a site-ului nostru oficial  http://www.adrawhite.ro. Momentan este in constructie. Am inceput lucrul in weekend, dar deocamdata nu am poze.

Marturiile sunt in faza de proiect, cautam idei deocamdata.

Imediat ce o sa am poze legat de unul dintre subiectele de mai sus, le voi posta, asa ca fiti pe faza!

O zi frumoasa si ninsa [se pare] !

Aw

