Buna dimineata!

Dupa atatea bunatati, cadouri,  mancare si agitatie zilele astea.. cam greu cu trezitul de dimineata. .

A trecut Craciunul.. mai sunt 4 zile si trece si anul.. Sper ca ati petrecut frumos in weekend si ca nu aveti regrete foarte mari in legatura cu anul 2009. O sa scriu maine un post sa va arat cam ce am facut eu de Craciun.

Deocamdata pentru azi v-am pregatit si eu un cadou foarte frumos: o agenda special creata pentru planificarea nuntii tale!

Are cam 52 de template-uri  pe care le puteti downloada si printa. Va recomand sa le deschideti,  sa va uitati in ele si sa printati doar ce va intereseaza sau se aplica la nunta voastra.

De exemplu, daca nu inchiriati rochia de mireasa sau costumul de mire,  nu mai printati si foaia respectiva,  pentru ca va incurca mai mult decat sa va ajute.

Sunt foarte multe template-uri, si cea mai usoara metoda sa le obtineti e sa intrati AICI si downloadati-le pe toate, apoi studiati-le si vedeti ce vi se potriveste.

Dupa analiza si printare, agenda ar trebui sa arate aproximativ asa:

Cumparati un dosar gros de carton,  perforati paginile si creati-va propria agenda personalizata.

Deocamdata varianta pe care am gasit-o eu pe internet este in limba engleza. Am in plan sa fac si una in limba romana, marca Adra White, dar deocamdata ne pregatim pentru targul de peste o luna si putin .  Si toate fortele sunt concentrate in acea directie.

Aveti incluse : ce activitati trebuie sa faceti incepand cu 12 luni inainte de nunta,  programarile pentru coafura, manichiura, lista de contacte pentru petrecerile dinaintea nuntii, detalii legate de domnisoarele de onoare,  multe foi cu planificarea bugetului,  lista contacte potentiali  fotografi, cameramani, muzicieni, decoratori, agentii organizatoare etc.

Va asigur ca sunt multe multe detalii notate si pe toate paginile aveti loc sa lipiti cate o poza cu o coafura care v-a placut, un buchet deosebit etc.

Spor la downloadat si o zi frumoasa va urez!

AW

Surse : aici

