V-ati imaginat vreodata o lume in care o nunta este planificata intr-un detaliu asa mare incat, pana si tortul miresei este realizat dupa specificatiile mirilor de un designer?

Frumoase vise as fi zis, pana nu demult…

Insa, am gasit deja o firma aici si probabil ca mai sunt multe altele care ofera si o experienta unica  alaturi de savurosul tort.

Totul incepe de la o degustare. Una reala, cu mostre frumos pregatite  [nu trebuie sa cumperi tu 5 prajituri din vitrina care “sunt cam la fel cu tortul”], personal amabil si deschis discutiilor.  Dupa ce hotarati impreuna aroma si dimensiunea tortului, urmeaza partea interesanta:  forma 🙂

La aceasta etapa, designerul va face de comun acord cu voi o schita pretioasa pentru viitorul tort:

Asta e !

In ziua nuntii voastre veti avea un tort exact pe placul vostru si in tema cu nunta!

Am considerat necesar sa public si cateva poze cu bijuteriile finalizate.  Le-am impartit pe tipuri de mirese:

Romantica:

Sexy :

Moderna sau in pas cu trendurile:

Eleganta si rafinata:

Clasica:

Nebunatica:

Si favoritul meu !!

Pentru ca mie imi place frisca si sotului meu ciocolata:

O zi frumoasa si dulce!

AW

