Buna dimineata!

Astazi vreau sa va arat niste poze de la cea mai frumoasa nunta la care am participat eu pana acum  si pe care am si organizat-o noi, Adra White.

Invitatii chiar ca venisera sa petreaca si in numar destul de considerabil.   Cam 300 si un pic peste ! 🙂  Si nici ca se potrivea o piesa mai bine la atmosfera, ca aceea cu refrenul “da hai la hora mare, da hai veniti cu mic cu mare”.

Dar sa o iau cu inceputul.

Cam asa arata sala dupa ce am terminat de aranjat flori, vaze, huse etc.  Am pozat-o pe bucati, pentru ca nu  “incapea” in ecranul de la aparatul foto 🙂

Asa au aratat aranjamentele de pe mese:

Cam asa arata sala dupa sosirea invitatilor:

Doamna careia i-a venit ideea sa cante ” da hai la  hora mare” :

Si efectul vorbelor sale: 🙂 🙂

Nu stiu daca va dati seama din imaginile acestea, dar era o  hora m-a-r-e.  Aparatul meu de fotografiat a devenit brusc total inapt si incapabil  in aceasta situatie, si nu aveam cum sa surprind complet ringul.

Va prezint asa pe bucatele:

O zi frumoasa!

AW

