La nunta cu esarfe verzi de la care am postat ieri cateva poze, mirii erau deja casatoriti religios, deci nu am avut lumanari de cununie de decorat.

In schimb am avut de creat buchetul miresei si cateva cocarde.

Din combinatia alb-verde a iesit un buchet delicat. Forma sa a fost rotunda si florile pe care le-am inclus au fost trandafirii puri albi si crizanteme alb-verzui.

Detaliile au fost acele cu cap de diamant din trandafirii prinsi la mijloc.

Cocardele au fost din trandafiri cu o frunzulita pr decor, legate strans cu o pamblica verde deschis.

Mai jos aveti o poza cu buchetul + cocardele pentru nas si parinti.

Imi place sa tin florile in apa pana in ultimul moment, din cauza asta in poza trandafirii au coditele lungi.  Le tai exact inainte de a le prinde in piept pentru a fi cat mai mult timp proaspete.

Aici m-am jucat cu efectul “cold/cool” de la aparatul foto.

O zi frumoasa!

AW

