O alternativa la buchetul de mireasa facut  din flori naturale, ar putea fi un buchet facut din flori de hartie.  Da ati citit bine, hartie colorata.

Chiar daca pana acum nu am vazut cu ochii mei nici o mireasa cu un astfel de buchet, observ ca pe magazinul on-line Etsy sunt multi “producatori” de flori din hartie.  Si de asemenea, sunt si destul de multi cumparatori ai produselor lor.

Etsy este un magazin on-line in care se pot vinde doar produse handmade si vintage si aceste flori se potrivesc perfect aici, pentru ca sunt 100% handmade. Florile sunt foarte delicate, cu fel de fel de modele si variatii, cu petale mai simple sau mai complicate.

Am gasit pe internet tutoriale care te invata cum poti face flori din hartie.  Doar ca, din ce am observat eu, acestea de pe Etsy [am pus poze mai jos] arata mult mai elegant si ingrijit  decat exemplele pe care le-am gasit eu.

Cand vom avea o mireasa dedicata curentului eco, probabil ne vom incerca si noi iscusinta in a crea aceste flori. Rezultatul va fi postat aici cu siguranta. 🙂

Pana va veni acel moment, puteti sa admirati creatiile de mai jos:

 

 

 

Sursa aici

 

Sursa aici

 

Sursa aici

 

 

Sursa aici

Sursa aici

Sursa aici

 

O zi frumoasa!

AW

