Buna dimineata!

M-am gandit sa va prezint astazi un site pe care l-am gasit si eu intamplator cautand accesorii pentru mirese, dar care mi-a placut foarte mult.

Este de fapt un atelier de creatie unde se fac bijuterii speciale, pentru miresici si nu numai.  Numele lui este Josephine si puteti accesa site-ul lor aici.

Mi-a placut foarte mult faptul ca se pot personaliza bijuteriile cu ce pietre doriti dvs si in orice culoare.  Mi-a mai placut ca  toate cristalele cu care lucreaza ei sunt de calitate foarte buna,  mai exact sunt Swarovski si vin direct din Franta. Si nu in ultimul rand domnisoara care se ocupa de atelier a fost foarte draguta si prompta atunci cand am incercat sa luam  legatura cu ea, lucru care conteaza daca ai vrea sa plasezi o comanda reala.

Am gasit pe site-ul lor coliere, brose, voalete, cercei, piepteni pentru par, bentite de par. Cel mai mult mi-au placut acestea de mai jos:

Gasiti de asemenea, pe blogul lor si poze cu miresicile care au purtat bijuteriile Josephine  la nuntile lor :

Am adaugat Josephine in blogroll la parteneri. In caz ca intr-o zi va veti aminti ca va doriti o bijuterie speciala.

O zi frumoasa!

AW

