Ma uitam ieri in partea administrativa a blog-ului  si ma gandeam despre ce sa scriu si imi sare asa mare in ochi  “Content:  200 Posts”.

Acesta este postul nr 201.

Mi se pare mult. Parca mai ieri am inceput blogul si abia ce reuseam sa scriu un articol la 3 zile, abia daca aveam 15 vizitatori pe zi. 🙂

In acest moment varful  de vizualizari al blogului e  de 285 vizite/ zi, atins  ”  Thursday, August 26, 2010″.   Promit sa-mi instalez un program care sa numere vizitatorii unici, pentru ca am inteles ca acest contor de pe WordPress nu este chiar asa exact.  Oricum eu sunt fericita 😀

Am crescut. Mult.

Multumesc celor care ma citesc si sper ca gasiti informatii si idei deosebite aici si de asemenea, sper cat mai curand sa trecem de 300 de vizite !

 

P.S. Orice fel de sugestii sunt binevenite!

O zi frumoasa!

AW

 

