Buna dimineata!

Saptamanile trecute tot am gasit, navigand pe internet, fel de fel de modele de rochii de mireasa foarte frumoase, dar m-am abtinut sa le postez aici pe blog deoarece mi s-a parut ca nu prea ar avea legatura cu noi, cu Adra White. Totusi, pentru ca sunt de parere ca ar fi niste modele bune pentru inspiratia voastra a miresicilor, si pentru ca noi inca nu facem rochii de mireasa, m-am razgandit si o sa le postez  🙂

Probabil ca va fi cate una pe saptamana [ depinde si cat de des voi gasi un model frumos pt  publicat]. Vor fi creatii ale designerilor romani si straini si chiar si rochii no-name care transmit ceva deosebit. Nu promovam rochiile acelea de plastic, obligatoriu cu corset si  cu tenta kitsch,  care nu infrumuseteaza deloc o mireasa.

Imi dau seama ca nu oricine  isi permite sa mearga la  Say Yes to the Dress pentru a-si cauta rochia de vis, dar mai sunt si la noi ateliere de creatie si oameni talentati care pot face rochii  la comanda.

Acum revenind, rochia de astazi este una foarte diafana si finuta, si a fost creata de cei de aici.

 

 

O zi frumoasa!

AW

