Buna dimineata!

Am fost placut surprinsa sa gasesc pe site-ul restaurantului Theatro,  poze de la nunti decorate de Adra White acolo.  Recunosc, i-am trimis mai demult aceste  poze  persoanei de contact,  dar nu am mai intrat de atunci sa vad update-ul, m-am luat cu alte treburi.

Azi dimineata  mi-a facut placere sa le vad efectiv  urcate pe site la ei. 🙂   Cred ca sala de acolo arata foarte elegant atunci cand este decorata.

De  fapt, inafara de decorul pe auriu, celelalte poze  din galerie sunt de la nunti decorate de noi,  sau cu miri cu care am avut placerea sa lucram in acest an.  Puteti vedea intreaga galerie de poze a  restaurantului aici .

 

Eu voi posta mai jos cateva poze selectiv.

Un decor cu esarfe din organza grena-mov:

O poza realizata chiar de mine cu ospatarii care serveau tortul:

 

O varianta de aranjament pe verde:

 

O zi frumoasa!

AW

