Buna seara!

Am terminat de reorganizat blogul. Acum arata mult mai profi.

Am aliniat toate liniile, am verificat toate linkurile, am redimensionat imaginile. Am evidentiat cuvantul/cuvintele mai importante din fiecare post pentru ca mi se parea prea alb totul. Asa, imaginea de ansamblu este mult mai vesela.

Am schimbat descrierea din coloana stanga pentru cine prima data pe blog sa stie ce poate gasi aici. Am pus o noua iconita mov pentru RSS reader, pentru cine doreste sa se aboneze la posturi.  Avem o noua imagine, de la o nunta tematica,  pe care puteti da click ca sa ajungeti la site-ul nostru.

Am redenumit o parte din categorii, ca sa puteti gasi mai rapid ceea ce cautati,  fie el un post mai nou sau mai vechi.  Categoriile care au  “x_” in nume, prezinta idei sau imagini care nu apartin Adra White. Sunt preluate de pe internet sau de prin alte parti.  Le-am pus la toate acel “x” ca sa apara la finalul listei, sa nu fie amestecate cu ce facem  noi.

Daca observati vreo problema sau omisiune de a mea , anuntati-ma si o rezolvam.

Va urez navigare placuta!

 

O seara placuta!

AW

