Buna ziua!

Ne-am luat 3 zile de vacanta dupa Anul Nou pentru a ne aduna fortele pentru 2011 si daca tot suntem la inceput de an, m-am gandit sa facem un rezumat al anului care tocmai a trecut.

In 2010, blogul Adra White a avut aproximativ

55,000 vizualizari, am scris

263 de posturi si am avut

175 de comentarii.

Cele mai multe vizualizari  ” busiest day of the year” a fost pe  5  Octombrie:  520 views, obtinute datorita  mentionarii noastre pe blogul de machiaj Special Koko. Varful nostru de vizite, fara nici un “ajutor”  a fost atins pe 29 Noiembrie 2010 : 348 views, cu postul despre noua generatie de torturi, pe care il puteti reciti aici.

Cel mai popular post din 2010  a fost Proiect: Nunta rustica 1., ceea ce imi demonstreaza ca va plac nuntile tematice.

Lunile cu cele mai multe vizualizari au fost octombrie si noiembrie, ambele cu aproximativ 7,000 de vizite.

Ne-am facut multi prieteni si am cunoscut multe persoane prin intermediul acestui blog, am o lista intreaga de bloguri pe care le citesc in fiecare dimineata, dar stiu ca mai avem mult de munca pana sa ajungem la nivelul Mihaelei, al lui Special Koko, sau al Strumfitei.

We’ll keep on trying!

O zi frumoasa!

AW

