Buna dimineata!

Am observat ca dupa Targul de nunti Ghid Mariaj, vin mai multe vizite pe blog pe de AdraWhite.com.

Intr-un fel as vrea sa imi cer scuze pe aceasta cale, pentru ca nu am reusit sa updatez pozele de pe site care sunt foarte vechi si n-am pus cele mai noi aranjamente ale noastre.

Avem o problema cu galeria de imagini care cand se incarca cand nu se incarca.. si v-as sfatui mai bine sa va uitati aici prin blog sa vedeti ce am mai lucrat noi. Aveti sectiunile nunti decorate, nunti tematice, buchete si lumanari, aranjamente florale.

Bineinteles, cele mai noi poze sunt deocamdata disponibile doar la noi in calculator, deci va incurajez sa ne sunati sa stabilim o programare pentru o discutie. Vreau sa va cunosc, sa inteleg ce va doriti de la nunta dvs si apoi, conform bugetului dvs, va pot face un pachet.

Tin sa mentionez ca am micsorat preturile la unele servicii fata de anul trecut. Apoi, pentru nuntile incheiate pana la 31 Martie 2011 oferim -10% discount si  daca alegeti sa va decorati lumanarile de cununie la noi, va oferim lumanarile in sine gratuit.

 

O zi frumoasa si spor la cautari!

AW

